Kerhojen yhteystiedot

Alta löydät eri kerhojen sekä toimitilojen yhteystietoja. Mikäli kerholla ei ole omaa osoitetta, laita viestisi osoitteella: jasenpalvelut (at) kameraseura.fi

KUUKAUSIKOKOUS

tekniikka (at) kameraseura.fi

PIMIÖ
pimio (at) kameraseura.fi

Pimiövastaava ja pimiöryhmän toimihenkilöt, auttavat pimiön ongelmatilanteissa ja vastaavat tilojen ylläpidosta sekä tarvikehankinnoista. Kaikki käyttäjät joutuvat ensin käymään läpi pimiöperehdytyksen ennen tilojen vuokrausta.  Katso perehdytystilaisuudet/pimiökurssit nettikaupan kursseista. Pimiövastaavalta ja pimiöryhmän vetäjiltä voi tiedustella perehdytyksestä. Huom! tilavarauksen ohjeet löytyvät pimiön nettisivulta.

DIGITYÖHUONE
digihuone (at) kameraseura.fi

Käyttö edellyttää laitteiston ja ohjelmien tuntemista. Käyttökoulutus ja yhteiset tulostamisillat – katso tiedot nettikaupan kursseista. Kysymyksiin vastauksia sähköpostitse digihuone (at) kameraseura.fi tai asiakaspalveluaikoina jäsenpalvelun puhelimesta. Huom.! tilavarauksen ohjeet löytyvät digityötilan nettisivulta.

STUDIO
studio (at) kameraseura.fi

Teemu Ojala, studiovastaava, studio (at) kameraseura.fi, puh. 041-4546303 auttaa studion ongelmatilanteissa ja vastaa tilojen ylläpidosta sekä tarvikehankinnoista. Kaikki käyttäjät joutuvat ensin käymään läpi studioperehdytyksen ennen tilojen vuokrausta.  Katso perehdytystilaisuudet nettikaupan kursseista. Huom! tilavarauksen ohjeet löytyvät studion nettisivulta.