Vaalikokous ja marraskuun kuukausikokous

Marraskuun kuukausikokous, sääntömääräinen vaalikokokous ja suurpalkintokilpailu.

Aika: Tiistai 10.11.2020 klo 18.00
Suositellaan osallistumista etäkokoukseen Microsoft TEAMSin välityksellä. Osallistumislinkki on ohessa. Kirjautukaa etu ja sukunimellä, kun liitytte etäkokoukseen.
Maksimissaan 10 henkeä voi osallistua kokoukseen myös seuran tiloissa Eerikinkatu 46, Helsinki. Ilmoittaudutko ennakkoon perjantaihin 6.11. klo 18 mennessä sähköpostilla hallitus@kameraseura.fi , jos haluat tulla paikalle Eerikinkadulle.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat:

• Esitellään ja hyväksytään tulevan kalenterivuoden  toimintasuunnitelma 2021 ja talousarvio.
  • Valitaan puheenjohtaja vuodelle 2021 ja hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle.
  • Valitaan 1-2 tilintarkastajaa ja 1-2 varatilintarkastajaa sekä tarvittaessa toiminnantarkastaja ja hänelle varatoiminnantarkastaja.
  • Määrätään sääntöjen 5 §:n mukaiset seuraavan toimintavuoden jäsenmaksut ja uusien jäsenten liittymismaksut, yhdistyksen tilojen ja laitteiden käyttömaksut, tilintarkastajien ja hallituksen jäsenten sekä muiden luottamushenkilöiden palkkiot.

Keskustelua ajankohtaisista asioista.

Suurpalkintokilpailun tulosten julistaminen.

Osallistuminen Suurpalkintokilpailuun
Kilpailuun osallistutaan yhdellä viiden kuvatiedostton kokoelmalla, joka ei ole kuvasarja. Kuvien tulee ilmentää kuvaajan monipuolista valokuvauksen osaamista. Myös aiemmin seuran muissa kuin suurpalkintokilpailuissa palkituilla tai pisteitä saaneilla kuvilla voi kilpailla.
Kuvatiedostojen suositeltava koko on 3840 x 2160 pikseliä. Suositeltava väriavaruus on sRGB.  Kilpailukuvat tulee ladata osoitteessa: https://kuvakilpailu.makecons.fi/upload.php perjantaihin 6.11.2020 klo 18.00 mennessä. Käyttäkää ”Kuvasarja” latausvaihtoehtoa (vaikka tämä ei sarja olekaan, vaan kokoelma). Muilta osin noudatetaan Kameraseuran kilpailusääntöjä. Kameraseuran hallitus on päättänyt, että poikkeusoloista johtuen Suurpalkintokilpailu käydään kuvatiedostoilla.

Suurpalkinnon kolme kertaa voittanut saa Kameraseuran mestarin (KSM) arvon.

Tervetuloa

Microsoft TEAMS osallistumislinkki:
Kirjautukaa etu ja sukunimellä, jotta tiedämme ketkä osallistuvat kokoukseen

Join Microsoft Teams Meeting

Alkaa: 10.11.2020 - 18:00