Avajaiset 5.8. klo 18

Tervetuloa Kameraseura esittäytyy -näyttelyn avajaisiin maanantaina 5.8. klo 18.

Elokuun perinteinen näyttelymme Kameraseuran Galleria Westissä on tänä vuonna esillä 6.-30.8., ja nyt uudella nimellä (ent. Aita).

Laaja kattaus valokuvauksen eri teemoja

Jokaisella Kameraseuran kerholla on näyttelyssä oma seinänsä, joihin kaikilla seuran jäsenillä on ollut mahdollisuus tarjota omia kuviaan kunkin kerhon teeman mukaisesti. Kerhot ovat päättäneet kukin omalla tavallaan, mitkä tarjotuista kuvista näyttelyyn on valittu – toisilla on ollut ulkopuolinen raati kuvia valitsemassa, osalla taas jäsenet ovat äänestäneet mieluisimmat kuvat, osalla kuviksi on suoraan valittu kerhon kilpailuissa palkitut kuvat.

Tilaa on varattu myös seuratoiminnan esittelemiselle laajemminkin, jotta jäsenyyttä harkitsevat näkevät, mitä kaikkea voimme valokuvauksesta innostuneille harrastajille tarjota.

Galleria West on avoinna joka päivä klo 9-21.

Taiteiden yönä näyttelyn ohessa on lisäohjelmaa.

Alkaa: 05.08.2024 - 18:00
Loppuu: 05.08.2024 - 20:00