Teema marraskuussa 2023

KUVA: Pekka Saarela ”Mörkö Espoossa”

Teeman marraskuun kerhoilta oli 9.11.2023 klo 18 Kaapelitehtaalla Kamera-galleriassa, B-porras 4. kerros huone 423. Katso tulo-ohjeet täältä. Tapahtuma oli avoin kaikille Kameraseuran jäsenille ilman ennakkoilmoittautumista. Jäseneksi haluava voi liittyä tästä.

ESIINTYJÄ

Pekka Saarela näytti kuviaan ja tuomaroi kuvakilpailun.

KUVAKILPAILU

Marraskuun kuvakilpailun aihe oli ”Rituaali”. Kilpailuun voivat osallistua kaikki Kameraseuran jäsenet enintään kolmella (3) digitaalisella teoksella. Kilpailupisteet kerryttävät Vuoden kuvaaja -kilpailun pistesaldoa.
Kuvankäsittely ja manipulointi vapaa. Kuvatiedostojen suositeltava koko on noin 3840 x 2160 pikseliä. Suositeltava väriavaruus on sRGB. Kilpailussa noudatetaan Kameraseuran kilpailusääntöjä.

Wikipedian artikkeli selventää Rituaalin käsitettä.

Tulokset:
1. sija Eila Lassus: Muistoa kunnioittaen (3 p.)
2. sija Marit Henriksson: Epäpyhä valomaalaus (2 p.)
3. sija Marit Henriksson: Luonnonpalvontaa (1 p.)
Kunniamaininta Vesa Jakkula: Messu

Iltaan osallistui 14 kerholaista. Kuvakilpailuun osallistui 6 kuvaajaa yhteensä 16 kuvalla.

Terveisin kerhotoimihenkilöt Olli-Philippe Lautenbacher ja Paula Lehtimäki.
Muissa kuin Teeman kilpailukuvien lähetyksissä esimerkiksi toimintaa koskevissa asioissa meihin saa yhteyden osoitteella teema@kameraseura.fi.

Alkaa: 09.11.2023 - 18:00
Loppuu: 09.11.2023 - 21:00