Natura tammikuussa: Toni Sarin ”Kuvia Huippuvuorten syksyisistä maisemista” / Jäsenten kuvia

Tammikuussa Naturaan saapuu vieraaksi Toni Sarin ja hänen esityksensä aiheena on ”Kuvia Huippuvuorten syksyisistä maisemista”. Toni on valokuvauksen harrastaja Helsingistä, jolle luontokuvaus on merkityksellistä. Myös matkoilla kamera kulkee aina mukana. Pääsääntöisesti kuvauskohteiksi valikoituu lintuja ja muita eläimiä, mutta toki kaikki luontokohteet kiinnostavat häntä. Tonin motto on ”Kun pysyy liikkeessä, näkee paljon”.

Tonin esityksen jälkeen katsomme jäsenten kuvia eli kaikki halukkaat Naturalaiset voivat joko ladata alla olevan linkin kautta enintään 3 kuvaa tai tuoda ne muistitikulla paikanpäälle.

Jäsenten kuvien latauslinkki

Tilaisuus on Kaapelitehtaalla Kameraseuran kerhotilassa.

Alkaa: 23.01.2024 - 18:00
Loppuu: 23.01.2024 - 20:30