Natura tammikuussa: Jäsenten kuvienkatseluilta

Tammikuun illassa katsellaan Naturan jäsenten omia luonto- ja ympäristökuvia. Kukin voi esittää max. 3 kuvaa. Toivottavaa olisi kertoa hieman kuvasta ja kuvanottotilanteesta. Esimerkiksi oliko kuvaustilanne suunnittelematon vai harkittu ja ennalta suunniteltu. Muut tilaisuuteen osallistujat voivat antaa halutessaan palautetta näytettävistä kuvista. Kuva voi olla myös sellainen, johon haluaa saada parannusehdotuksia.

Voit esittää kuvasi joko Teamsin näytöjakamisen avulla tai voit ladata maksimissaan 3 kuvaa alla olevan linkin kautta samaan ohjelmaan jota käytetään kuvakilpailuissakin. Linkkiin mentyäsi paina vasemman yläkulman ”Natura” sanaa ja pääset lataamaan kuviasi. Kun olet valinnut kaikki kuvat, paina vasemmalta ylhäältä ”Lataa”-painiketta. Odota sen jälkeen niin kauan, että kaikki kuvat tulevat sivulle näkyviin ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kuvien latauslinkki

Tapahtuma on virtuaalikokouksena Teamsissä.

Microsoft Teams -kokous
Liity tietokoneella tai mobiilisovelluksella