Natura syyskuussa: Jäsenten kesäkuvien katseluilta

Syksyn ensimmäisessä Naturassa katsellaan jäsenten ottamia kesäkuvia. Kukin voi esittää max. 3 kuvaa. Olisi mukava kuulla hieman esitettävistä kuvista ja niiden taustoista. Muut tilaisuuteen osallistujat voivat antaa halutessaan palautetta nähtävistä kuvista. Kuva voi olla myös sellainen, johon haluat saada parannusehdotuksia.

Voit esittää kuvasi joko Teamsin näytönjakamisen avulla tai voit ladata maksimissaan 3 kuvaa alla olevan linkin kautta samaan ohjelmaan, jota käytetään kuvakilpailuissakin. Yksittäisen ladattavan kuvan maksimikoko on 10 MB. Linkkiin mentyäsi paina vasemman yläkulman ”Natura” sanaa ja pääset lataamaan kuviasi. Kun olet valinnut kaikki kuvat, paina vasemmalta ylhäältä ”Lataa”-painiketta. Odota sen jälkeen niin kauan, että kaikki kuvat tulevat sivulle näkyviin ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kuvien latauslinkki

Tapahtuma on virtuaalikokouksena Teamsissä.

Liity Microsoft Teams – kokoukseen tästä

Alkaa: 28.09.2021 - 18:00