Natura maaliskuussa: Jari Kostet / Haastekilpailu

Naturan vieraaksi saapuu Jari Kostet. Hänen esityksensä aiheena on ”Luonto ja ihminen”. Jari on Metsähallituksessa graafista suunnittelua tekevä luontokuvauksen puoliammattilainen. Kuvauskohteiden suhteen hän on kaikkiruokainen, luonnon ja myös urbaanin ympäristön graafisuus kiinnostavat häntä. Samoin panoraamakuvaus, mutta lintumaalausta harrastavana ovat linnut myös valokuvauksessa Jarin suosikkeja. Lintukuviin hän pyrkii usein saamaan mukaan myös ihmisen, jotain ihmisen jälkiä, rakennuksia tms. Ylipäänsä ihmisen ja luonnon välinen vuorovaikutus kiinnostavat häntä. Huumorin tavoittaminen luontokuvissa onnistuessaan miellyttää myös häntä.

Haastekilpailu 2019

Haastekilpailun teemana on ”Varjo”.
Kilpailuun saa osallistua enintään kolmella (3) yksittäisellä manipuloimattomalla kuvatiedostolla (ei kuvapareja eikä kuvasarjoja) osallistujaa kohti. Kuvien suosituskoko on leveys 1920 pix. ja korkeus 1080 pix. Kuvatiedoston koko max. 10 megaa. Kilpailuun voi osallistua missä tahansa kilpailussa aiemmin palkituilla luonto- ja ympäristöaiheisilla kuvilla, paitsi ei aiemmin tässä haastekilpailussa palkituilla kuvilla.
Huomioikaa Naturan kilpailusäännöistä erityisesti kuvien manipulointia rajoittavat säännöt.

Seuraavien kameraseurojen jäsenet saavat osallistua kilpailuun: Amatörfotografklubben i Helsingfors (AFK), Hyvinkään kameraseura (HK), Kameraseura ry (KS), Kara-Kamerat (KK), Laajasalon Valokuvaajat (LV), Olarin Kamerat (OK), Soukan Kamerat (SK), Tapiolan Kamerakerho (TK), Vantaan Fotokerho (VFK) ja Vihdin Kameraseura (VKS).

Kilpailukuvien latauslinkki

Valitse vasemmasta yläreunasta ”Natura” ja lue kuvien latausohjeet. Valitse kaikki kolme (3) kuvaa samalla kertaa ja täytä kaikki kysytyt kentät kunkin kuvan kohdalla.
Merkitse kuvien latausjärjestelmässä myös edustamasi seuran nimilyhenne, oman nimesi eteen (ks. lyhenteet yllä, esimerkiksi ”LV Kirsi Kuvaaja”).
Tämän jälkeen lataa kuvasi. Lataa-nappi löytyy vasemmalta ylhäältä. Kun olet laittanut kuvasi latautumaan, odota niin kauan, että kuvasi tulevat näytölle ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kilpailukuvat tulee ladata viimeistään perjantaihin 22.3.2019 klo 18.00 mennessä.

Alkaa: 26.03.2019 - 18:00
Loppuu: 26.03.2019 - 21:00