Natura maaliskuussa: Kai Hypen / Haastekilpailu 2023 ”Liike – rörelse”

Tämän vuoden Haastekilpailu on toteutettu yhteistyössä Vantaa Fotokerhon (VFK) kanssa. Kerhon puheenjohtaja Ari Laine kertoo VFK:n toiminnasta. Katso päättyneen kilpailun tulokset tästä.

Kuvaesityksen tulee pitämään Kai Hypen aiheenaan ”Sipoonkorven neljä vuodenaikaa”. Tilaisuuden seuraajat voivat tilata edullisesti Kailta häneltä juuri ilmestyneet kirjat signeerauksen kera. Tilaus sähköpostitse k.hypen@gmail.com (puhelinnumero tarvitaan). Häneltä ilmetyneet kirjat ovat:

• Sipoonkorpi, luontokohdeopas 2. uudistettu painos: hinta 22,- plus posti 5,-
  • Haapa, ekosysteemin avainlaji: hinta 22,- plus posti 5,-

Tapahtuma on virtuaalikokouksena Teamsissä.

Tässä linkki tilaisuuteen

Haastekilpailu

Haastekilpailun teemana on ”Liike – rörelse”. Kilpailu järjestetään tällä kertaa yhteistyössä Vantaan Fotokerhon kanssa.

Kilpailuun saa osallistua enintään kolmella (3) yksittäisellä manipuloimattomalla kuvatiedostolla (ei kuvapareja eikä kuvasarjoja) osallistujaa kohti. Kuvien suosituskoko on leveys 1920 pix. ja korkeus 1080 pix. Kuvatiedoston koko max. 10 megaa. Kilpailuun voi osallistua missä tahansa kilpailussa aiemmin palkituilla luonto- ja ympäristöaiheisilla kuvilla, paitsi ei aiemmin tässä haastekilpailussa palkituilla kuvilla.
Huomioikaa Naturan kilpailusäännöistä erityisesti kuvien manipulointia rajoittavat säännöt.

Seuraavien kameraseurojen jäsenet saavat osallistua kilpailuun: Amatörfotografklubben i Helsingfors (AFK), Hyvinkään kameraseura (HK), Kameraseura ry (KS), Kara-Kamerat (KK), Laajasalon Valokuvaajat (LV), Lohjan Kameraseura ry (LKS), Olarin Kamerat (OK), Soukan Kamerat (SK), Tapiolan Kamerakerho (TK), Vantaan Fotokerho (VFK) ja Vihdin Kameraseura (VKS).

Kilpailukuvien latauslinkki

Valitse vasemmasta yläreunasta ”Natura” ja lue kuvien latausohjeet. Valitse kaikki max. kolme (3) kuvaa samalla kertaa ja täytä kaikki kysytyt kentät kunkin kuvan kohdalla.

Merkitse kuvien latausjärjestelmässä myös edustamasi seuran nimilyhenne, oman nimesi eteen (ks. lyhenteet yllä, esimerkiksi ”LV Kirsi Kuvaaja”).

Tämän jälkeen lataa kuvasi. Lataa-nappi löytyy vasemmalta ylhäältä. Kun olet laittanut kuvasi latautumaan, odota niin kauan, että kuvasi tulevat näytölle ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kilpailukuvat tulee ladata viimeistään tiistaihin 21.3.2023 klo 18.00 mennessä.

Alkaa: 28.03.2023 - 18:00
Loppuu: 28.03.2023 - 21:00