Natura lokakuussa: Eija ja Juhani Visavuori: Luontokuvia Lopelta – Hilin muistokilpailu kuvasarjoille

Illan vieraina ovat kuvaajapariskunta Eija ja Juhani Visavuori. Heidän esityksenään on ”Luontokuvia Lopelta ja vähän muualtakin”. Eija ja Juhani ovat hyvin monipuolisia kuvaajia, joiden persoonallinen näkemys on avittanut heitä pärjäämään monissa Kameraseuran eri kilpailuissa. Juhanin kuvat ovat myös pärjänneet FIAP:n kansainvälisissä kilpailuissa.

Hilin muistokilpailu kuvasarjoille (kuvatiedostot)

Kilpailuun voi osallistua korkeintaan kahdella (2) kuvasarjalla. Kuvasarjan (vähintään 3 kuvaa) kuvilla on oltava jokin yhteinen sisällöllinen tekijä. Yksittäisen kuvan maksimikoko on 10 MB. Kilpailussa noudatetaan Naturan ja Kameraseuran kilpailusääntöjä.

HUOM. TÄRKEÄÄ Kuvasarjan yksittäisten kuvien kuvatiedostonimet tulee nimetä seuraavalla tavalla:
< Kuvasarjan nimi> – <Kuvan järjestysnumero> – <Valinnainen kuvan nimi>
Esimerkiksi: ”Rantakalliot – 1 – Rantakalliot auringonlaskussa”

Kilpailukuvien latauslinkki

Linkkiin mentyäsi valitse yläpalkeista ”Natura” ja pääset lataamaan kuvasi. Lataa yksi kuvasarja kerrallaan. Kun olet valinnut kaikki kuvasarjan kuvat, paina vasemmalta ylhäältä ”Lataa”-painiketta. Odota sen jälkeen niin kauan, että kaikki kuvasarjasi kuvat tulevat sivulle näkyviin ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kilpailukuvat tulee ladata perjantaihin 18.10.2019 kello 18 mennessä!

Naturan kilpailuiden säännöt

Alkaa: 22.10.2019 - 18:00