Natura huhtikuussa: Jäsenten muistoja kuvausmatkoilta – kuvia

Naturan huhtikuun tapaamisessa katsellaan jäsenten ”muistoja kuvausmatkoilta” – kuvia. Eli pyydämme lähettämään maksimissaan 3 kuvaa linkkiin, joka avataan huhtikuun alkupuolella. Kuvia saa tuoda myös muistitikulla paikanpäälle. Sen lisäksi näemme Juhani Aittamaan pienen kuvakollaasin samasta aiheesta.

Voit ladata maksimissaan 3 kuvaa alla olevan linkin kautta samaan ohjelmaan, jota käytetään kuvakilpailuissakin. Yksittäisen ladattavan kuvan maksimikoko on 10 MB. Linkkiin mentyäsi paina vasemman yläkulman ”Natura” sanaa ja pääset lataamaan kuviasi. Kun olet valinnut kaikki kuvat, paina vasemmalta ylhäältä ”Lataa”-painiketta. Odota sen jälkeen niin kauan, että kaikki kuvat tulevat sivulle näkyviin ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kuvien latauslinkki

Tilaisuus järjestetään Kameraseuran uusissa tiloissa Kaapelitehtaalla osoitteessa
Kaapelitehdas, Tallberginkatu 1, B-porras, 4 krs, 00180 Helsinki

Alkaa: 25.04.2023 - 18:00