Natura helmikuussa: Risto Ranta / Jäsenten kaupunkiympäristökuvia

Naturan yksi vetäjistä eli Risto Ranta on lupautunut esittelemään meille kuviaan aiheella ”Värikuvia pyrin ottamaan, mutta mustavalkoista pukkaa!”. Ehkäpä saamme myös hieman keskustelua aiheesta eli värikuvat vs. mustavalkokuvat.

Naturan tilaisuudessa katsellaan Riston esityksen jälkeen jäsenten ottamia kaupunkiympäristöaiheisia kuvia. Voit lähtettää maksimissaan kaksi (2) kaupunkiympäristöaiheista kuvaa. Kuvia voi myös jakaa itse tilaisuudessa, jos ei halua ladata kuvia etukäteen.

Yksittäisen ladattavan kuvan maksimikoko on 10 MB. Linkkiin mentyäsi paina vasemman yläkulman ”Natura” sanaa ja pääset lataamaan kuviasi. Kun olet valinnut kaikki kuvat, paina vasemmalta ylhäältä ”Lataa”-painiketta. Odota sen jälkeen niin kauan, että kaikki kuvat tulevat sivulle näkyviin ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

Kuvien latauslinkki

Tapahtuma on virtuaalikokouksena Teamsissä.

Liity Microsoft Teams – tilaisuuteen tästä

Alkaa: 22.02.2022 - 18:00