Muutto Kaapelitehtaalle – talkoot

Pienikin apu talkoissa on hyvä apu, vaikka ei raskaisiin töihin olisi mahdollista osallistua! Osallistumalla talkoisiin pääset tutustumaan uusiin toimitiloihimme.

Sivun alalaidassa on linkki, jonka kautta voi ilmoittautua talkoisiin.

TUPAANTULIAISET

Lue uutinen muutosta. Tupaantuliaiset Kaapelitehtaalla pe 14.4. klo 17-20. Samana päivänä avoimet ovet klo 14 alkaen uusissa tiloissa Kaapelitehtaalla sekä toimistolla että kerhotilassa. Avoin kutsu jäsenille, yhteistyökumppaneille, Kaapelitehtaan toimijoille lähtee myöhemmin. (TALKOOT 1 = tarjoilun, musiikin yms. ohjelman suunnittelu ja organisointi)

KIRPPUTORI

Yritetään myydä Kameraseuran ja Kamera-lehden ylijäämä huonekalut ym. tarpeisto.
Suomalaisen valokuvan päivä la 15.4. klo 12-17 kirpputori Eerikinkadulla (TALKOOT 2)
& su 16.4. klo 12-17 kirpputori Eerikinkadulla (TALKOOT 3).

Mahdollisesti osallistumme JAS-tekniikan tiloissa samoin 15.4. järjestettävään myyntitapahtumaan, joko pelkällä mainosständillä tai myyntipöydällä (TALKOOT 4)

TOIMISTON MUUTTOTALKOOT

la 11.3. klo 12-18, Pasilassa toimistolla puretaan yhden huoneen kalusto ja viedään Kaapelille ainakin 1 pöytä, riippuu mitä mahtuu autoihin (mm. Reinon pakettiauto käytössä). Samalla talkoisiin osallistujat pääsevät tutustumaan Kaapelin toimitiloihin, joiden kalustusta suunnitellaan paikan päällä. (TALKOOT 5)

la 18.3. klo 12-18, Pasilassa toimiston purkutalkoot jatkuvat (mm. Reinon pakettiauto käytössä) / Kaapelille saadut kirjahyllyt ja pöydät kootaan. Samalla talkoisiin osallistujat pääsevät tutustumaan Kaapelin toimitiloihin, joiden kalustuksen suunnittelu jatkuu. (TALKOOT 6)

la 25.3. klo 12-18, Pasilan toimiston lopullinen muutto Kaapelille. (Jarin peräkärry käytössä, vuokrataan Paku) Kaapelille saadut kirjahyllyt ja pöydät kootaan. Samalla talkoisiin osallistujat pääsevät tutustumaan Kaapelin toimitiloihin, joiden kalustuksen suunnittelu jatkuu. (TALKOOT 7)
Osa kalusteista kuljetetaan Runeberginkadulle, jossa kaapistojen kokoaminen. (TALKOOT 8)

EERIKINKADUN PURKU JA MUUTTO

ke 29.3. – ti 4.4. kaappien, pöytien yms. purku ja kuljetus Kaapelille / Runeberginkadulle. Kellonajat tarkennetaan myöhemmin. (TALKOOT 9)

VARASTON PURKU

Ennen kirpputoria Viherlaaksossa sijaitsevalla varastolla on tarkoitus viettää jokunen päivä, jolloin katsotaan mitä millekin tavaralle tehdään. Päivä sovitaan talkoolaisten kesken erikseen (TALKOOT 10)

ILMOITTAUDU TALKOISIIN

Ilmoittaudu talkoisiin täällä. (Huomaa yllä olevat koodit ”TALKOOT numero”.)

Palataan asiaan tarkemmin, kun suunnitelmat edistyvät. Kiitos jo etukäteen kaikille!

Terveisin Leena Saarela

Alkaa: 11.03.2023 - 12:00