MARRASKUUN KUUKAUSIKOKOUS

Kuva: Omakuva, Eriksson 2022

Marraskuun kuukausikokouksessa on Suurpalkintokilpailu.
Kilpailuun osallistutaan yhdellä viiden teoksen kokoelmalla, joka ei ole kuvasarja. Kuvien tulee ilmentää kuvaajan monipuolista valokuvauksen osaamista. Myös aiemmin seuran muissa kuin suurpalkintokilpailuissa palkituilla tai pisteitä saaneilla kuvilla voi kilpailla. Tarkemmat ohjeet Kameraseuran kilpailusäännöissä, marraskuun aihe:

Kilpailun arvioinnin suorittaa valokuvaaja Lauri Eriksson, (www.erikssonpictures.com/).
Erikssonin uraa valokuvaajana on aina ohjannut uteliaisuus ja kokeilunhalu. Polaroid on ollut yksi kiinnostavista välineistä.

Esityksen jälkeen Eriksson tuomaroi suurpalkintokilpailuun Eerikinkadulle  (viimeistään maanantaina 7.11. mennessä) toimitetut vedoskuvat. Kuvat voi myös laittaa postilaatikosta. Laatikosta mahtuu reilun A3-kokoinen kirjekuori.

Marraskuun kuukausikokouksessa esitellään myös Kamera-lehden uudistus.

Tervetuloa Eerikinkadulle!

Alkaa: 08.11.2022 - 18:00