Maisemakuvaajat etänä

Maisemakuvaajat pitää kerhoillan keskiviikkona 22.4. klo 18.00 alkaen. Sattuneesta syytä kerhoilta pidetään ns. etänä.

Tilaisuuteen voivat osallistua kaikki Kameraseura ry:n jäsenet. Osallistumiseen tarvitaan tietokone tai puhelin, jossa on nettiyhteys, kamera ja mikrofoni.

Osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumista. Ilmoittautuminen tapahtuu lähettämällä sähköposti osoitteeseen maisema.kameraseura@gmail.com viimeistään maanantaina 20.4.2020 kello 18.00. Sähköpostin otsikkoon ’Maisemakuvaajat 22.4.2020’.

Samalla voit lähettää yhden maisemakuvan sähköpostin liitteenä katsottavaksi kerhoillassa (kuvan pitkä sivu max 1920 px).

Kerhoillan ohjelma on perinteinen eli katsotaan osanottajien lähettämiä maisemakuvia ja keskustellaan niistä. Tilaisuus toteutetaan etänä käyttäen Microsoftin Teams-ohjelmistoa.

Tilaisuuteen ilmoittautuneille lähetetään erillinen sähköposti, josta selviää miten osallistuminen tapahtuu.

Osallistuminen tapahtuu selaimella, joten mitään ohjelmia ei tarvitse asentaa.

Laitteiden ja ohjelmien toimintaa voi testata kello 17.30 alkaen. Tätä suositellaan niille jotka eivät aiemmin ole käyttäneet Teams-ohjelmaa.

Terveisin
Maisemakuvaajat