maisemakuvaajat aitanäyttelyssä

Kameraseuran perinteinen AITA-näyttely järjestetään jälleen elokuussa 2021 Kaapelitehtaalla Galleria Westissä. Näyttelyyn Kameraseuran jokaisella kerholla on mahdollisuus osallistua neljällä kuvalla. Kuvilla esitellään kerhon toimintaa.

Maisemakuvaajien osioon voit lähettää ehdolle yksi tai kaksi kuvaa, joista kerhon vetäjät valitsevat näyttelyyn tulevat kuvat.

Kameraseura teettää kuvista vedokset. Kuvaaja saa omansa näyttelyn päätyttyä, ellei sitä valita Kuva&Ääni 2022 Messuille, jolloin kuvan saa messujen päätyttyä.

Olisi kiva saada näyttelyyn erilaisia kuvia edustamaan Maisemakuvaajia; kaikennäköisiä maisemakuvia esimerkiksi abstrakteja, mielenmaisemaa, toki myös perinteistä maisemakuvaa.

Lähetä max 2 isoresoluutioista (kuvan pitkä sivu 3000-4700 px) kuvatiedostoasi osoitteella:

maisema.kameraseura@gmail.com

Lähetä kuvat viimeistään 31.5.2021.

terveisin
Pirkko, Jussi ja Hannu