Kuvien jättö Hilin muistokilpailuun

Hilin muistokilpailu kuvasarjoille (kuvatiedostot)

Hili (Hilja Raviniemi) oli Kameraseuran pitkäaikainen ja monipuolinen vaikuttaja jo 1940-luvulta lähtien. Lue Helsingin Sanomissa 16.10.23 julkaistu artikkeli liittyen hänen Valokuvataiteen museossa juuri nyt esillä oleviin kuviinsa.

Muistokilpailuun voi osallistua korkeintaan kahdella (2) kuvasarjalla. Kuvasarjan (vähintään 3 kuvaa) kuvilla on oltava jokin yhteinen sisällöllinen tekijä. Yksittäisen kuvan maksimikoko on 10 MB. Kilpailussa noudatetaan Naturan kilpailusääntöjä sekä Kameraseuran kilpailusääntöjä.

HUOM. TÄRKEÄÄ Kuvasarjan yksittäisten kuvien kuvatiedostonimet tulee nimetä seuraavalla tavalla:
< Kuvasarjan nimi> – <Kuvan järjestysnumero> – <Valinnainen kuvan nimi>
Esimerkiksi: ”Rantakalliot – 1 – Rantakalliot auringonlaskussa”

Kilpailukuvien latauslinkki

Linkkiin mentyäsi valitse yläpalkeista ”Natura” ja pääset lataamaan kuvasi. Lataa yksi kuvasarja kerrallaan. Kun olet valinnut kaikki kuvasarjan kuvat, paina vasemmalta ylhäältä ”Lataa”-painiketta. Odota sen jälkeen niin kauan, että kaikki kuvasarjasi kuvat tulevat sivulle näkyviin ja niiden alla lukee ”Ladattu”.

HUOM! Kilpailukuvat tulee ladata perjantaihin 20.10.2023 kello 18 mennessä!

Kilpailun tulokset julkaistaan Naturan kokouksessa 24.10.

Artikkelikuvana vuoden 2022 voittajasarjasta: Ari Komulainen, kuvasarja ”Shokkihoitoa”, sarjan kuva 2- Sydän kurkkuun ja löysät housuun

Alkaa: 20.10.2023 - 08:00
Loppuu: 20.10.2023 - 18:00