Kuukausikokous toukokuu ja perinteinen (etä)suolaus

Perinteinen Kameraseuran suolaus järjestetään etäkokouksena TEAMSin välityksellä. Varauduthan näyttämään ja kertomaan muutamasta kuvastasi. Voit ladata kuvan etukäteen  tai näyttää sen itse tilaisuudessa, jos TEAMS tekniikka on hallussa. Jos koet haluavasi harjoitella kuvan esittämistä online kokous avataan jo klo 17. Voit ladata max kaksi kuvaasi tänne etukäteen (suositeltu kuvakoko on pystysivu 1080 pix:   https://portaali.kameraseura.fi/upload.php?b=_b7229da16

Osallistumislinkki on alla:

Liity kokoukseen napsauttamalla tätä

Tervetuloa

Mitä suolaus on

Jo muutaman vuoden ajan toukokuun kuukausikokouksen ”suolauksessa” on esitelty vedoksia ja keskusteltu niistä. Ne on ripustettu Eerikinkadulla seinille seuraavan näyttelyn alkuun asti. Koronan ”ansiosta” voit nyt esittää kuviasi etänä joko lataamalla ne etukäteen portaaliin tai jakamalla ne Teamsin kautta kokouksessa.

Voit olla vakava tai hilpeä – kuva ja sana ovat vapaat, korkeintaan hyvien tapojen ja Suomen lakien rajoittamat! Myös erikoisille, villeille, kaavoista poikkeaville kuville ”suolaus” on hyvä foorumi.

Kuviasi ei esitetä, jos et itse ole kokouksessa mukana. Kaikki portaaliin ladatut kuvat poistetaan tilaisuuden jälkeen.

Termi ”suolaus” tulee koulumaailmasta, jossa taannoin yleisesti otettiin rennosti vuoden viimeiset tunnit, läksyjä ei kuulusteltu ja opettajakin löysäsi kaulusta.

Alkaa: 11.05.2021 - 18:00
Loppuu: 11.05.2021 - 21:00