Kuukausikokous lokakuu 2021

Kuva Sari Soininen

Illan vieraana on Sari Soininen. Hänen aiheenaan on “Valokuva terapiamuotona ja tapana katsoa maailmaa”. Osallistuminen MS TEAMSillä. Osallistumislinkki on alla

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Valokuvaaja Sari Soininen (s.1991) on kotoisin Länsi-Suomesta ja asuu tällä hetkellä Englannin Bristolissa. Hän on valmistunut valokuvataiteen maisteriksi UWE Bristolista, suorittanut medianomin tutkinnon Lahden Muotoiluinstituutissa sekä opiskellut vaihdossa Edinrburghin yliopistossa.

Sarin värikäs ja unenomainen valokuvaus juontaa juurensa filosofisiin ajatuksiin ja henkilökohtaisiin mystisiin kokemuksiin. Hänen tavoitteenaan on luoda valokuvan avulla vaihtoehtoisia maailmoja, ja hän toivoo katsojan löytävän uusia tapoja tarkastella ympäröivää todellisuutta.

Sarin töitä on tänä vuonna julkaissut Financial Times, Liberation sekä British Journal of Photography. Hänen kuviaan on ollut esillä valokuvafestivaaleilla Suomessa, Tanskassa, Hollannissa ja Kreikassa. Tänä vuonna valokuvayhteisö PHMuseum listasi hänet yhdeksi vuoden nousevista tähdistä.

Illan kilpailu on vapaa-aiheinen kilpailu kuvatiedostoille.

Kilpailussa noudatetaan Kameraseuran normaaleja kilpailuohjeita. HUOM! Kilpailuun voi osallistua enintään kahdella teoksella (kuvalla, kuvaparilla tai kuvasarjalla). Kuvatiedostojen suositeltava koko on 3840 x 2160 pikseliä. Suositeltava väriavaruus on sRGB.

Kilpailukuvat tulee ladata osoitteessa  https://portaali.kameraseura.fi/upload.php  viimeistään lauantaina 9.10.2021 klo 18.00

Tervetuloa

Alkaa: 12.10.2021 - 18:00