Kutsu seuran vuosikokoukseen – huhtikuun kuukausikokous

Huhtikuun Kuukausikokouksen yhteydessä tiistaina 11.4.2023 klo 18 alkaen pidetään myös Kameraseuran virallinen vuosikokous, jonka ohjelma on alempana.

Lue yhteenveto illan tapahtumista alimpana.

Huhtikuun kilpailu on vedoskilpailu kuvasarjoille ja osallistua voi korkeintaan kahdella kuvasarjalla.  Vedokset pitää toimittaa joko vanhaan toimitilaan Eerikinkadulle tai uuteen toimitilaan Kaapelitehtaalle viimeistään pääsiäismaanantaina 10.4. klo 17.30 mennessä. Kuukausikilpailujen säännöt:

HUOM: Kokous pidetään Kameraseuran uusissa toimitiloissa Kaapelitehtaalla, mutta sitä on mahdollisuus seurata myös etänä. Teams-linkki toimitetaan etukäteen ilmoittautuneille erikseen.

Kaapelitehtaan toimitilamme löydät osoitteesta Tallberginkatu 1, B-porras, 4. krs, huone 423. Voitte kokoontua hyvissä ajoin ennen kokousta porukalla vaikkapa A-portaan alakerrassa olevassa kahvilassa, josta yhdessä on helppo siirtyä kerhotilaan jokunen kerros ylemmäs.

HUOM: kokoukseen osallistuminen edellyttää Kameraseura ry:n jäsenyyttä!
Huomaathan myös, että vuosikokoukseen tulee ilmoittautua etukäteen. Lue ohjeet alla.

Illan ohjelma
1) Kilpailukuvat
2) Kahvitauko
3) Viralliset vuosikokousasiat

Vuosikokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

• Esitetään hallituksen toimintakertomus 2022
  • Esitetään tilinpäätös ja tilintarkastajan sekä toiminnantarkastajan lausunto
  • Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille.
  • Hallituksen esitys vaihtoehdoista ja toimenpiteistä taloudellisen tilanteen tasapainottamiseksi kattaen Kamera-lehden roolin (vaalikokouksessa päätetyn mukaisesti)
  • Esitetään hyväksyttäväksi ehdotus yhdistyksen sääntömuutoksista
  • Esitetään hyväksyttäväksi ehdotus kirjaston kokoelma-aineiston osan luovutuksesta (esim. museot)
  • Valitaan hallituksen jäsen kesken kauden eroavan Reino Havumäen tilalle
  • Muita asioita ei ole määräajassa esitetty käsiteltäväksi
    (Varsinaisissa kokouksissa esille haluamansa asiat jäsenen on esitettävä hallitukselle kirjallisesti viimeistään kuusi (6) viikkoa ennen kokousta.)

Ilmoittaudu ke 5.4.2023 klo 18 mennessä tästä linkistä. Kokousmateriaali lähetetään kaikille määräaikaan mennessä ilmoittautuneille ennen pääsiäistä.

Etäosallistumiseen vaaditaan ennakkoilmoittautuminen 5.4. mennessä yllä olevan mukaisesti. Paikan päälle Kaapelitehtaalle voit tulla myös ilmoittautumatta, mutta kokousmateriaalin saat vain etukäteen ilmoittautumalla.

HUOM: Tilaisuus on vain jäsenille, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa 5.4. mennessä, jolloin hallitus on myös ehtinyt käsitellä ja hyväksyä jäsenhakemuksen. Mikäli vanhan jäsenen jäsenmaksu on 5.4. edelleen maksamatta, on jäsenyys jo päätetty.

Näin löydät Kameraseuran Kaapelitehtaalta:

Illan yhteenveto:

Illan kuvakilpailun arvioivat Kameraseuran pitkäaikainen aktiivi Eddie Iles sekä valokuvaaja Magnus Löfving.

Vuosikokouksessa hyväksyttiin yhdistyksen vuoden 2022 toimintakertomus, jonka jälkeen käytiin läpi tilintarkastuskertomus ja toiminnantarkastuskertomus. Kokous vahvisti tilinpäätöksen ja päätti yksimielisesti myöntää vastuuvapauden hallitukselle ja muille tilivelvollisille.

Tämän jälkeen puheenjohtaja esitteli talouden tasapainottamiseksi tehtyjä toimenpiteitä.

Käytiin läpi hallituksen esitys yhdistyksen uusiksi säännöiksi, jotka muutosten jälkeen hyväksyttiin.

Hyväksyttiin myös hallituksen ehdotus kirjaston kokoelma-aineiston osan luovutuksesta esim. museoille.

Reino Havumäki ilmoitti jo vaalikokouksessa, että hän on hallituksessa vain vuosikokoukseen asti. Valittiin hänen tilalleen hallitukseen yksimielisesti Markku Kelokari.

”Vuoden kuvaaja 2022” -kilpailun voittajaksi julistettiin Eila Lassus, 22p.

Vuosikokoukseen osallistui paikan päällä 18  ja Teamsin kautta 11 jäsentä, yhteensä 29 seuran jäsentä.

Alkaa: 11.04.2023 - 18:00
Loppuu: 11.04.2023 - 21:00