Kesätauollakin tapahtuu

KESÄTAUKO
Kameraseuran kerhotoiminta hiljenee jälleen kesä-elokuun ajaksi muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta. Seuraa tapahtumasivulle täydentyviä tietoja.

Kuukausikokoukset pidetään 9.7. ja 13.8., tervetuloa mukaan!
HECC valmistelee seuraavia tapaamisia – kaikki jäsenet tervetuloa mukaan:
June 27: Hietalahti and Telakka
July 4-7: Tall Ships festival (late night shoot, date specified later)
July 25: Lammassaari – Nature/Birds
August ?: Arboretum, Mustila (weekend – transport needed approx 110km)
August 29: Vintage Car shoot

Pimiöryhmä:
17.6. Vedostusiltapäivä ja kerhoilta
15.7. Heinäkuun kerhoilta + vedostusta
19.8. Kuvausretki

Digityöpisteet, studio ja pimiö ovat jäsenten käytössä myös kesällä. Varaukset normaalikäytännön mukaan – huomioi, että sähköpostit luetaan vain pari kertaa viikossa, joten teethän varauksen ajoissa.

Seuran kaikille avoimet kurssit käynnistyvät taas elokuussa. Juuri päivittyneen kurssitarjonnan löydät tämän kirjeen lopusta sekä kaupasta.

Viimeinen Kameraseuran julkaisema Kamera-lehti ilmestyy 14.6. ja se on postitettu ilmaiseksi kaikille jäsenille. Mikäli haluat tilata ylimääräisiä numeroita, voit tilata niitä täältä.

Kameraseuran jäsenpalvelu sekä Kamera-lehden tilaajapalvelu ovat suljettuina juhannuksesta heinäkuun loppuun.

Alkaa: 01.06.2024 - 15:00
Loppuu: 11.06.2024 - 16:00