Kameraseuran Vuosikokous

Kutsu Kameraseura ry:n sääntömääräiseen vuosikokoukseen

Aika: Tiistai 30.3.2021 klo 18.00.

Etäkokous Microsoft TEAMSillä, osallistumislinkki sekä linkki kokousmateriaaleihin lähetetään ilmoittautuneille 27.3.   9.3.2021 päätettiin siirtää kokousta, jotta kokousmateriaalit saadaan ennakkoon nähtäville.

Osallistumiseen vaaditaan ennakkoilmoittautuminen. Ilmoittaudu 26.3.2021 klo 18 mennessä sähköpostilla markku.kelokari@kameraseura.fi

Linkki kokoukseen ja kokousmateriaaleihin on lähetetty kaikille määräaikaan mennessä ilmoittautuneille. Jos et kuitenkaan ole saanut viestiä, tarkista myös roskapostikansio ja ota tarvittaessa yhteyttä sähköpostilla: markku.kelokari (at) welho.com.

Vuosikokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

• Esitetään hallituksen toimintakertomus 2020.
  • Esitetään tilinpäätös ja tilintarkastajien sekä toiminnantarkastajan lausunto
  • Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille.

Tervetuloa

Alkaa: 30.03.2021 - 18:00