Kameraseura Taiteiden yössä

Kameraseura ry viettää Taiteiden yötä torstaina 17.8.2023 jälleen Kaapelitehtaalla

OHJELMASSA KAMERASEURAN GALLERIA WESTISSÄ
B-rappu, 2. krs KLO 17–21:

Kamera-lehden studio, jossa kaikki halukkaat voivat otattaa itselleen ilmaisen potrettikuvan, yksin tai yhdessä kaverin tai perheen kanssa klo 17–20.30. Kuvaajina Persona-kerhon kuvaustiimi.

Jaossa Kamera-lehden näytenumeroita. Kamera-lehteä julkaisee Kameraseura ry. Kurkkaa myös lehden tarjous: https://kamera-lehti.fi/tutustu/.

AITA-valokuvanäyttely, missä kerhomme esittäytyvät jäsenten kuvin.
Näyttelyn nimi juontaa vuosiin, jolloin näyttelykuvat olivat esillä erikseen teetettyihin aitoihin ripustettuna mm. Helsingin rautatieasemalla ja Finlandia-talolla.

Kameraseuran vuoden kuvaaja 2022 Eila Lassus. Valokuvanäyttely.

Jäsenemme ovat paikalla kertomassa harrastuksestaan ja esittelevät kerhojemme toimintaa sekä upeita jäsenetujamme (esim. studio, pimiö, digityöpiste, näyttelytilat, kurssit, Kamera-lehti).

Kerhohuoneessa, B-rappu, 4. kerros:
Valokuvanäyttely Mereltä metsään. Pauli Seppisen maalauksellisia valokuvia.

Alkaa: 17.08.2023 - 17:00
Loppuu: 17.08.2023 - 21:00