Kameraseuran joulujuhla

Hyvä Kameraseuran jäsen

olet lämpimästi tervetullut Kameraseuran joulujuhlaan tiistaina 12.12. klo 18 ravintola Hima & Saliin Kaapelitehtaalla, C-porras, 1. krs. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 6.12. ostamalla 10 euron illalliskortti TÄÄLTÄ. Illalliskortti sisältää runsaan buffetin sekä 2 juomaa.

Dear member, you are warmly welcome to the Camera Club’s Christmas party on Tuesday 12.12. at 6 p.m. Restaurant Hima & Sali, C-stair, 1st floor. Sign up by buying a dinner card HERE. The dinner card includes a rich buffet and 2 drinks.

Jos suinkin ehdit, tule mukaan jo klo 17 valmistelemaan tilaa juhlakuntoon.

Illan ohjelmassa mm.:

Pistä tonttulakki päähän ja tuo yksi valokuvasi joululahjaksi pukin konttiin.

SKANDINAVIA-buffetmenu:

*** Alkuruoat:

• Skagen röra (fodmap,G,M)
  • Valkosipulisilakoita (G,M)
  • Peltolan blue-juustoa (G,L)
  • Metsäsienipiirasta (L)
  • Dijon-perunasalaatti (G,L)
  • Salaatti paahdetuista punajuurista (G,Ve)
  • Rucolasalaatti (G,Ve)
  • Himan ruisleipää& voita (L)

*** Pääruoka:

• savustettua lohta & kermaan muhennettuja sieniä ja rosmariinipaahdettujaperunoita (G,L)
    TAI
  • Ennakkoon varattuna kasvisruoka: Härkiskroketteja & kermaan muhennettuja sieniä ja tilliperunoita (G,Ve)

*** Jälkiruoka

• Tummasuklaamoussekakku marjasydämellä (L)
  • kahvi/tee

*** Juomat

• Illalliskortti sisältää myös 2 annosta juomaa (viini, olut, siideri, alkoholittomat juomat)

*** Ilmoitathan maksamisen lisätiedoissa, mikäli valitset pääruoaksi kasvisruoan.

Tilaisuus on vain Kameraseura ry:n jäsenille ja henkilökunnalle.

Sitovat ilmoittautumiset ostamalla illalliskortti viimeistään keskiviikkona 6.12.
Maksua ei palauteta, mikäli peruutus tapahtuu 6.12. jälkeen.

Ilmoitathan 11.12. alkaen Jari Mankiselle, mikäli et pääsisikään tulemaan – jari.mankinen@gmail.com. Jonossa on muutama vapautuvaa paikkaa odottava.

Wanhat Kamerat -kilpailu

Wanhat Kamerat -pöytäkilpailuun saa tuoda neljä vedosta, jotka on kuvattu vähintään 30 vuotta sitten (vedos saa olla uudempi). Myös vähintään 30 vuotta aiemmin seuran kilpailuissa palkituilla kuvilla saa osallistua. Aiemmin Wanhat kamerat -kilpailussa palkituilla teoksilla ei saa osallistua.

Pöytäkilpailu tarkoittaa, että kuvat tuodaan mukana juhlapaikalle.

Lue tarkemmat kuukausikilpailujen säännöt: ks-kilpailusaannot-2018-liite1.pdf

sekä yleiset kilpailusäännöt: kameraseura.fi/toiminta/kilpailusaannot/