Heinäkuun kuukausikokous

Kuva: Jari Mankinen, Tienpiennar 1990

Pidimme perinteisen kesäisen kuukausikokouksen rennoissa merkeissä. Keskustelimme niitä-näitä seuratoimintaan liittyen, muun muassa seuran kokous- eli galleria- ja muista tiloista. Muistutettiin myös siitä, että Galleria Westissäkin näyttelytoiminta pyörii koko kesän.

Pöytäkilpailu vedoksille oli vapaavalintaisesta kesäisestä teemasta. Kuvia oli yhteensä tuotu 28 kpl. Tuomaristona toimi paikalla ollut yleisö ja valinta tapahtui suljetulla lippuäänestyksellä. Kärkeen sijoittuneet kuvat saivat pisteitä tasaisesti. Voittajaksi tuli Erik Salo kuvalla Ilta Nazaressa (13 pistettä), toiseksi Marit Henrikssonin kuva  Crossing seas (11 p), kolmanneksi Vesa Jakkulan Rentukka (10 p) ja neljänneksi Matti Aution Meriharakka valokeilassa (9 p).

Osallistujamäärä kokouksessa oli hämmästyttävät 16 jäsentä. Illan vetäjänä ja kilpailusihteerinä toimi Jari Mankinen.

Kiitos osallistujille ja kuvia kilpailuun tuoneille sekä onnea kilpailun voittajille!

Erik Salo,
Ilta Nazaressa