Elokuun kesäkokous

Varsinaisen kerhotoiminnan ollessa vielä osin tauolla, järjestettiin kaikille jäsenille avoimet kesäkokoukset joka kesäkuukauden toinen tiistai klo 18.00 Kameraseuran kerhotilassa, Tallberginkatu 1 B 4. krs.

Elokuun kesäkokoukseen kokoonnuttiin kerhohuoneelle. Ohjelmassa oli vapaamuotoista keskustelua valokuvaajia kesällä puhuttaneista aiheista. Lisäksi kaksi seuran jäsentä oli tuonut valokuvia, joita he olivat ottaneet kesästään. Katsottiin niitä, ja valokuvaajat kertoivat matkoistaan, joilta valokuvat oli otettu. Läsnä 10 jäsentä.

Aiempi kutsu: Jos haluat, tuo mukanasi korkeintaan kymmenen valokuvaa ja kerro niillä ja sanoin vapaasti jostakin kesääsi liittyneestä jutusta. Tai voit esittää vain valokuvat. Esitys voi hyvin kestää vain muutaman minuutin, ei kuitenkaan kymmentä minuuttia kauempaa. Vapaamuotoista keskustelua ja yhdessäoloa kahvin ja pullan äärellä.

Alkaa: 08.08.2023 - 18:00
Loppuu: 08.08.2023 - 21:00