Kameraseuran Portfolioperjantait

Portfolioperjantai on Kameraseuran uusi toimintamuoto. Se järjestetään kerran kuussa ja on jäsenille avoin tilaisuus, kuten muutkin Kameraseuran kerhot.
Illan ohjelmana on asiantuntijan julkiset arviot kuuden osallistujan portfolioista. Portfolion arviointi kestää 20 – 30 minuuttia.

Portfolio tarkoittaa alun perin mukana kannettavien teosten kokoelmaa, jonka taiteilija on koonnut itselleen. Taiteilijoiden portfoliosalkku sisältää parhaiden tai viimeaikaisten teosten kokoelman. Taiteilija saattaa esitellä salkkuaan tai kansiotaan esimerkiksi galleristille tai museohenkilökunnalle uutta näyttelyä valmistaessaan. Taideopiskelijat voivat joutua esittelemään taitojaan portfolion avulla pyrkiessään taideoppilaitoksiin.

Jos haluat portfoliosi arvioitavaksi, ilmoittaudu tilaisuuteen verkkokaupassa:
12.4. portfolioilta
17.5. portfolioilta

Arviointi maksaa jäsenille 20 €. Huomaa, että portfolioita arvioidaan vain kuusi illassa. Näet ilmoittautuessasi jäljellä olevan paikkamäärän. Luonnollisesti olet itse paikalla, kun portfoliotasi arvioidaan. Sinun ei tarvitse ilmoittautua, mikäli tulet vain kuuntelemaan arviointeja.

Huhti- ja toukokuun arvioijana on valokuvataiteilija Hanna Råstwww.hannarast.com