Lipputarjous Kuva & Ääni -messuille

Kuva & Ääni -messut, aiemmalta nimeltään Kuva & Kamera, laajenee tänä vuonna käsittämään myös ääntä ja uutuutena on neljäs ohjelmalava, Ääni Stage, joka keskittyy kokonaan äänentallennukseen, -käsittelyyn ja -jakeluun. Messut ovat kävijämäärältään pohjoismaiden suurin valo- ja videokuvauksen erikoistapahtuma kuluttajille ja alan ammattilaisille.

Kameraseura ja seuran Kameraklinikka ovat osastolla 5b39. Esillä on 20 Aita 2019 -näyttelystä valittua kuvaa. Lauantaikamerat vetävät lauantaina 29.2. messukuvaustempauksen klo 15–17, tervetuloa mukaan!
Tänä vuonna 70 vuotta täyttävä Kamera-lehti on seinän takana osastolla 5b31.

Reino Havumäki esittelee seuran kurssitarjontaa sisällöntuottajan lavalla lauantaina klo 13.30 ja Top Shot Stagella sunnuntaina klo 13.30.

KAKSI YHDEN HINNALLA

Kameraseuran jäsenenä saat kaksi aikuisten lippua yhden hinnalla, kun ostat liput Messukeskuksen verkkokaupasta viimeistään torstaina 27.2. Valitse ostoskoriin 2 kpl lippuja ”Aikuiset”, kirjoita kassalla alennuskoodi-kenttään KAMERALEHTI ja aktivoi koodi.

>> Osta liput etuhintaan!

Kuva & Ääni ovat osa Helsingin messukeskuksen GoExpo-tapahtumaa, pääset siis samalla lipulla kaikkiin tapahtumiin.

www.kuvamessut.com