Kuukauden kuva Instagramissa

Kuva: Juhani Visavuori – Laituri

Seuraa meitä myös somessa!

Juhlavuoden kunniaksi haluamme nostaa esiin upeita harrastajiamme Instagramissa. Valitsemme joka kuukausi Kuukauden kuvan, joka edustaa mielestämme hienosti valokuvausharrastusta Suomessa. Silloin tällöin annamme Kuukauden kuvaan jonkin ohjeen, mutta lähtökohtaisesti kuva voi olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.

Miten voit osallistua?
1. Ota kuva tai etsi omista arkistoistasi itse ottamasi otos
2. Julkaise kuva omassa Instagram-profiilissasi
3. Merkkaa kuvaan Kameraseuran Instagram (@kameraseura) ja käytä kuvatekstissä hashtageja: #kuukaudenkuva #kameraseura100

Osallistumalla Kuukauden kuvaan, myönnät Kameraseuralle oikeuden julkaista kuva uudelleen (repost) Kameraseuran sosiaalisen median kanavissa. Kuvaajan nimi ja/tai mahdollinen nimimerkki julkaistaan aina kuvan yhteydessä. Osallistuthan aina itse ottamallasi kuvalla ja varmista myös, että olet saanut julkaisuluvan kuvassa mahdollisesti esiintyviltä henkilöiltä.

Tammikuun Kuukauden kuva julkaistaan tilillämme helmikuun alussa. Mukavia kuvaushetkiä!

Kameraseura Instagramissa
Kameraseura Facebookissa