Kamera 2012

Seuran perinteinen kevätnäyttely järjestetään Kamera-galleriassa toukokuussa 2012. Kolmehenkinen raati valitsee kuvat näyttelyyn sekä päättää mistä kuvasta tehdään juliste ja kutsukortti ja mitkä kolme kuvaa painatetaan Kameraseuran postikorteiksi.

Aiheena tällä kertaa ”parhaista parhaat”, mikä tarkoittaa, että näyttely kootaan niistä kuvista, jotka kameraseuralaiset arvottavat omiksi helmikseen. Kuvat saavat olla aikaisemmin palkittu ja näyttelyissä kiertäneitä.

Näyttelyn avajaiset ovat 3.5.2012 klo 18.00 ja näyttely on avoinna Kamera-galleriassa 4.–25.5.2012.

Kuinka osallistut näyttelyyn?

• Jokainen Kameraseuran jäsen voi osallistua korkeintaan 4 yksittäisellä kuvalla.
    Vedosten maksimikoko on A4. Kuvapinnan koko tulostettuna 20,5×28,5 cm tai 19,5×29,5 cm. Kameraseuralla on kahta kokoa passe-partouta, joihin kuvat laitetaan. Tulosta kuvasi sopivaksi, jottei siitä rajaudu kehystyksen yhteydessä olennaisia asioita pois. Mahdollinen oma passe-partout tulee olla ulkomitoiltaan 30×40, sillä kuvat tulevat esille 30×40 kehyksissä.
  • Kuvien on oltava suoraan näyttelykelpoisia, digitaaliset tiedostot eivät riitä.
  • Kuvien viimeinen palautuspäivä on perjantai 13.1.2012 klo 18.00 Kamera-galleriaan, Lastenkodinkuja 1. Jos postitat kuvasi, on viimeinen hyväksytty postituspäivä postileiman mukaan 13.1.2012.
  • Kuvien mukana tulee toimittaa näyttelyluetteloa varten julkaisukelpoiset kuvatiedostot (pitkä sivu noin 3000 px) ja esittelyteksti valokuvaajasta sekä valokuvista CD:llä tai sähköpostilla osoitteeseen galleria.ks@gmail.com viimeiseen palautuspäivään 13.1.2012 mennessä tai kuvia ei hyväksytä.