Night and Low Light Photography 2.-16.10.

Kameraseuran pitkäaikainen yhteistyö kroatialaisen Fotoklub Zagrebin kanssa jatkuu näyttelyillä, joiden teemana on Night and Low Light Photography. Meidän suomalaisten Night and low light photography -näyttely on esillä Kamera-galleriassa 2.-16.10.2015, jonka jälkeen marraskuussa suomalaisten teokset ovat näyttelyssä Zagrebissa. Zagreb Fotoklubin Night and low light photography – kuvat ovat vastavuoroisesti esillä Kamera-galleriassa 4.-31.12.2015.

Tähän lokakuun näyttelyyn on valittu seuraavien kameraseuralaisten kuvia: Ensio Aura, Tino Castelli, Minna Frii, Pirkko Heiniö, Kai Ingman, Hannu Iso-oja, Jussi Jyvälahti, Elvi Kalamies, Jouni Kauremaa, Marjut Korhonen, Paula Lehtimäki, Hannu Lehto, Tiina Lähteenmäki, Vesa Papunen, Tiina Pohjanpelto, Sari Teräväinen, Pekka Saarela, Antti Tuomela ja Juhani Visavuori.

Avajaiset to 1.10. klo 18. Tervetuloa!