Lauantaikamerat tarjoaa kameraseuran jäsenille tilaisuuden lähteä yhdessä kuvaamaan, tutustumaan näyttelyihin tai viettää muuten vain aikaa yhdessä valokuvauksen parissa. Silloin tällöin teemme kuvausretkiä pääkaupunkiseutua kauemmaksikin, ulkomaan kohteita unohtamatta. Pääsääntöisesti kokoonnumme  lauantaisin. Vetäjänä toimii Gun-Britt Husberg ja Hannu Iso-Oja.

Tapahtuma ehdotuksia otetaan vastaan ilomielin.

Kevät 2018

Kevätkausi aloitetaan uudella innolla 6.1. ja kaivetaan Lauantaikamerat naftaliinista. Vuoden ensinmäisen lauantain kunniaksi jalkaudutaan Helsingin keskustaan ihailemaan ja kuvaamaan LUX-helsingin valotaidetta.
Tapaaminen kello 18.00 ”Stokkan kellon alla”, josta suunnataan reitille ja kun siltä tuntuu, niin käydään lämmittelemässä ja nautitaan kuppönen kuumaa. Teokset ovat aikasempina vuosina olleet valaistuja kello 22. asti.

Kuvia tapahtumista

Voit katsella kuviamme kaikista tapahtumistamme Lauantaikameroiden kuvagalleriassa, jonka löydät täältä.

Löydät meidät myös  Facebookista.
lauantaikamerat (at) gmail.com

Lauantaikamerat -valokuvanäyttelyssä Helsingin rautatieasemalla Kuva @Pauli Araneva