Tiedottaja / järjestösihteeri haku on päättynyt

Päivitetty 14.10.2024

HAKU ON PÄÄTTYNYT.

Olemme saaneet tähän mennessä toistasataa hakemusta, joten haku on päätetty ennen alkuperäistä aikataulua. Hakijoiden joukosta valitsimme viikolle 42 kahdeksan haastateltavaa. Heidän kanssaan on jo oltu yhteydessä. Kiitämme kaikkia hakemuksen lähettäneitä.

—————

Tule tekemään viestintää ja toimimaan hallinnon tehtävissä Helsingin Kameraseurassa. Työt voi hoitaa pääosin etänä, ja saat valita työajat (joustotyöaika). Työt ovat tarvittaessa jaettavissa kahdelle eri henkilölle, ja voit myös toimia yrityksesi kautta. Työnkuvaa täsmennetään valittavan henkilön/henkilöiden valmiuksien mukaan.

VIESTINTÄ (noin 30 h/kk)

Kameraseura ry järjestää yli 600 jäsenelleen aktiivista kerhotoimintaa viikoittain sekä lisäksi kaikille avoimia kursseja ja tapahtumia, joista kerromme kotisivujemme tapahtumissa. Näistä sinun tulee tiedottaa seuran FB– ja Instagram-profiileissa sekä kerran kuussa lähtevässä Mailchimp-uutiskirjeessä. Vahvuutenasi on julkaisujen ajoittaminen ja markkinointibudjetin hyödyntäminen näillä alustoilla sekä tehtävän vaatimat tekstin- ja kuvankäsittelytaidot. Eduksi on kotisivujemme WordPress-ohjelman hallinta, sekä jonkin taitto-ohjelman osaaminen niin, että voit suunnitella yksinkertaisia bannereita ja esitteitä.

HALLINTO (noin 30 h/kk)

Olemme ottamassa käyttöön FloMembers-jäsenrekisterin. Eduksi on, jos tunnet ohjelman ennalta. Ylläpidät jäsenrekisteriä hoitaen muun muassa laskutukset, virhemaksujen kohdistukset, hyvitykset, muistutukset, eroamiset ja osoitteenmuutokset.

Ylläpidät ohjelmassa myös verkkokauppaa, sen tuotelistaa sekä tuotteisiin liittyvää maksuseurantaa ja peruutuksia.

Osallistut koulutustemme organisointiin (yhteydenpito kouluttajiin, sopimukset, laskutusseuranta, osallistujalistat kouluttajille, yhteydenpito kurssilaisiin).

Tilitoimistomme käyttää Visma Fivaldi -kirjanpito-ohjelmaa, jonka tuntemisen katsomme eduksi. Hallitset myös Excelin käytön, jotta voit avustaa hallitusta esimerkiksi talousarviossa tarvittavien laskelmien kanssa.

_ _ _

Molemmat tehtävät vaativat tarkkuutta ja hyvää suomen kielen taitoa – auttavakin englannin kielen taito katsotaan eduksi. Käytössämme on edellä mainittujen ohjelmien lisäksi muun muassa Microsoft 365 Business Standard, Adobe Creative Cloud sekä Dropbox.

Etätyön ohella käytettävissäsi on digityöpisteemme Kaapelitehtaalla aikoina, jolloin siellä ei ole muuta toimintaa.

Yhdistyksellä ei ole muuta vakituista henkilökuntaa, vaan toimintaa pyörittävät yhdistyksen vapaaehtoiset, joiden kanssa teet yhteistyötä.

ALOITUS TEHTÄVÄSSÄ

Työ alkaa marras-joulukuussa sopimuksen mukaan.

HAKEMUS

HAKU ON PÄÄTTYNYT.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi/tarjouksesi cv:n ja palkkatoiveen kera viimeistään – sähköpostiosoitteella rekry@kameraseura.fi. Aloitamme haastattelut mahdollisuuksien mukaan jo aiemmin.

LISÄTIEDOT

Yhdistyksen puheenjohtaja Leena Saarela päivystää puhelinnumerossa 0400-802 098 tiistaina 1.10. klo 10-12 ja maanantaina 7.10. klo 15-17.

Kameraseura ry (Helsingin Kameraseura)
Y-0116582-7

Löydät meidät Helsingissä Kaapelitehtaalta:
Kerho- ja kurssitila sekä studio: B-porras, 4. krs
Galleria West: B-porras, 2. krs