WEB – Maalauksellinen valokuvaus, to 4.4. klo 18–20

Ajankohta: To 4.4. klo 18.00–20.00. Illan luento-osuus on noin 1,5 tuntia, jonka jälkeen/ohessa on varattu aikaa myös kysymyksille ja keskustelulle.

Paikka: Teams-etäyhteys – kaikki eri puolilta Suomea ovat tervetulleita mukaan!

Hinta: 20 euroa. Kameraseura ry:n ja SKsL:n jäsenet sekä Kamera-lehden tilaajat 15 €, alle 25v nuoret 10 €.

Ilmoittaudu ja maksa kurssimaksu etukäteen verkkokaupassa. Ilmoittaudu webinaariin täällä.

Haluatko liittyä Kameraseura ry:n jäseneksi ja hyödyntää jäsenalennuksen? Liity nyt: http://www.kameraseura.fi/liittymislomake/.

KURSSIN SISÄLTÖ

Haluatko oppia maalauksellista valokuvaamista? Luennolla käydään läpi monivalotustilat ja niiden käyttäytyminen, erilaisia monivalotustekniikoita sekä ICM:n ja monivalotuksen yhdistämistä maalauksellisen valokuvan aikaansaamiseksi.

Mikäli haluat perehtyä teemaan Paulin ohjauksessa syvemmin, ilmoittaudu myös 19.5. klo 10-17 järjestettävälle lähikurssille.

Opettaja

Kurssin vetää Pauli Seppinen.

Olen tutkiva luontokuvaaja. Pyrin löytämään itselleni uusia näkökulmia ja innostumaan kuvaamisestani. Minulle on tärkeää kuvallinen ilmaisu , joten käytän paljon kuvissani luovia kuvaustekniikoita.  Kuvaan useita eri kohteita mukaan lukien maisemat, kasvit, makromaailma ja villieläimet.

Alkaa: 04.04.2024 - 18:00
Loppuu: 04.04.2024 - 20:00