Ryhmä21 – Elements-näyttelyn avajaiset

Tervetuloa Galleria Westin maaliskuun näyttelyn avajaisiin perjantaina 8.3. klo 17.30–19.30.

RYHMÄ21:n valokuvanäyttely Elements vyöryttää näkyviin maagisia ja valontäytteisiä hetkiä ihmisen ja elämän arkisesta jokapäiväisyydestä – muutoksen ja pysyvyyden yhtäaikaisesta päällekkäisyydestä. Miten ihminen kasvaa, elää, havainnoi? Mistä maailma ja elämä ympärillämme koostuu – valosta, etäisyydestä, kivestä, maasta, ajasta? Ryhmän yhdeksän jäsentä katsovat elämän elementtejä jokainen omasta näkökulmastaan. Näyttelyn valokuvissa luodaan katse niin kaupunkiympäristöön, luontoon kuin ihmiseenkin. Kuvien tekniikat vaihtelevat digitaalisista pigmenttivedoksista hopeagelatiinivedoksiin ja fotogrammeihin.

RYHMÄ21 on vuodesta 2021 toiminut valokuvaajien kollektiivi. Elements on ryhmän viides yhteisnäyttely. Tämän näyttelyn valokuvaajat ovat: Ari Laine, Pia Lauronen, Jussi Mankki, Kristiina Mähönen, Sari Möttönen, Tarakini Rainaho, Päivi Riihimäki, Perttu Sironen ja Riikka Thomas.

Näyttely on avoinna 2.–27.3. joka päivä klo 9–21.
Vapaa pääsy

Alkaa: 08.03.2024 - 17:30