Sinustako Vuoden kuvaaja 2024?

Vuoden ensimmäisten valokuvakilpailujen myötä käynnistyy kisailu Vuoden kuvaaja -tittelistä. Eniten pisteitä kalenterivuoden 2024 aikana Kameraseuran virallisissa kilpailuissa kerännyt kameraseuralainen on ”Vuoden Kuvaaja”. Vuoden Kuvaajalle myönnetään ”Vuoden Kuvaaja” – merkki aina kevään 2025 vuosikokouksen yhteydessä.

Vuoden 2024 kilpailukalenterissa näet kilpailujen lisäksi yhteisnäyttelyt, joihin voit tarjota kuviasi. Näistä kaikista tiedotetaan aina erikseen lähempänä ajankohtaa.

Kameraseuran jäsenenä voit osallistua seuran kaikkiin kilpailuihin vapaasti, riippumatta käytkö eri kerhojen kokouksissa muuten. Kilpailukuvien jättö on yleensä aina kerhon kokousta edeltävällä viikolla – lue tarkemmat ohjeet kulloisestakin kerhotapahtumasta. Lue lisää uusituista kilpailusäännöistä.