Teemana ”Siluetti” 12/23

Kuvat viimeistään la 9.12.

Joulukuun kuvakilpailun aihe Teemassa on ”Siluetti”.  Siluetti eli silhuetti on kuva, jossa esimerkiksi maisema, näkymä, esine, ihminen ym. kohde korostuu tummana voimakkaassa vastavalossa.

Kilpailuun voivat osallistua kaikki Kameraseuran jäsenet enintään kolmella digitaalisella kuvatiedostolla. Kilpailupisteet kerryttävät Vuoden kuvaaja -kilpailun pistesaldoa.
Kuvankäsittely ja manipulointi vapaa. Kuvatiedostojen suositeltava koko on noin 3840 x 2160 pikseliä. Suositeltava väriavaruus on sRGB. Kilpailussa noudatetaan Kameraseuran kilpailusääntöjä.

Anna kuvatiedostoillesi nimi (Sukunimi Etunimi – Kuvan nimi, kuvasarjassa lisää tiedostonimiin järjestysnumero) ja lähetä se viimeistään lauantaina 9.12.2023 osoitteella ks.teema@gmail.com. HUOM! Jos lähetyspäivänä ei ole tullut vastaanottokuittausta, niin kokeile lähettää WeTransferilla. Jos lähetys epäonnistuu, kuvatiedostosi koko saattaa ylittää sähköpostiohjelman enimmäiskoon. Kannattaa pienentää kuvien ”painoa” pakkaamalla hieman tai vähentämällä pikselimäärää.

Tulokset julkaistaan Teeman joulukuun tapaamisessa 14.12.2023.