Seura/World Cup 2023

Kuvat viimeistään ke 22.11.
Tarjoa kuviasi perinteiseen Seura/World Cuppiin. Kameraseura ry osallistuu yhteensä 20 kuvalla, joista korkeintaan kaksi saa olla samalta kuvaajalta. Seura maksaa osallistumismaksun. Aikaisemmin Seura/World Cupissa hyväksynnän saaneita kuvia ei saa käyttää.
Lataa kuvasi (max 2 kpl) alla olevalla linkillä 22.11.23 mennessä.
TÄRKEÄÄ: Kuvien on oltava seuraavan mukaisia. Kuvia, jotka eivät noudata näitä ohjeita, ei huomioida valinnassa.
– Kuvat jpg muodossa
– Kuvan pitkä sivu vähintään 2400 ja enintään 3500 pikseliä. Kuvan maksimi tiedostokoko on 6 MB
– Kuvatiedostot tulee nimetä seuraavasti: Kuvaajan nimi_ Kuvan nimi.jpg eli esim. Kalle Kuvaaja_Big Ben.jpg. Anna kuvalle englanninkielinen nimi. Ääkkösiä ei saa käyttää.
Lataa kuvasi 22.11.2023 mennessä oheisella linkillä  Lataussivu  Raahaa hiirellä valitut kuvat avautuvaan kansioon
Joukolla mukaan varmistamaan Kameraseuran menestys! Jakakaa tätä kerhojenne jäsenille.