Pimiöryhmä: näyttelytapaaminen

Kameraseuran Pimiöryhmä järjestää näyttelyn Kameraseura Galleria Westissä toukokuussa 2023. Jatketaan näyttelyn suunnittelua. Ota mukaan vedoksiasi tai jos ei vielä ole valmiina, voit näyttää skannattuja kuvia. Sovitaan myös aikatauluja seuraaville tapaamiselle (ripustussuunnittelu, paspisten teko ja kehystys ym)

Näyttelyyn toivotaan mukaan erilaisia kuvaajia, kuvia ja kemiallisen valokuvan tekniikoita laajalla skaalalla. Tule siis mukaan olit sitten aloittelija tai pimiökonkari! Aiempaa kokemusta näyttelyiden tekemisestä ei vaadita. Tarkoitus on oppia, saada uutta kokemusta ja kehittyä valokuvauksessa ja vedostamisessa. Omaan tekemiseen, kuvien valintaan ja vedostamiseen, kehystämiseen ja ripustamiseen on tarjolla apua ja opastusta. Jos sinulla on mielessä projekti, sarja, kuvakokonaisuus tai vaikka yksittäinen kuva, tuo siitä mukanasi (työ)vedoksia.

Tarvitsetko apua tai vinkkejä vedostamiseen? Tule pimiölle 6.3. vedostusmaanantaihin.

Jos et pääse paikalle, voidaan pitää kokous hybridinä, mutta  ilmoita tästä pimiön fb-ryhmän kautta tai sähköpostilla kspimioryhma@kameraseura.fi

Alkaa: 08.03.2023 - 18:00
Loppuu: 08.03.2023 - 21:00