Tekniikkailta: Interfoton tulostusilta

Teemana tilaisuudessa  oli: ”Miten tulostetaan parhaat kuvat”.

Sami Eskonlahti Suomen Interfoto Oy:stä esitteli Epsonin uusia valokuvatulostimia ja Hahnemühlen tulostusmateriaaleja. Erityisesti Sami keskittyi värihallittuun tulostamiseen käyttäen tulostamisessa Mirage tulostusohjelmaa. Mirage vaikuttaa erittäin monipuoliselta ohjelmalta. Ohjelman avulla tulostettiin Epsonin tulostimelle paikalla olleiden henkilöiden muutamia omia kuvia erilaisille paperimateriaaleille.  Moniin tulostustarpeisiin Epsonin EcoTank-tulostimet ovat  hyvä edullinen vaihtoehto.

Tilaisuudessa tuli jälleen kerran mainittua myös valokuvaajan näytön värikalibroinnin merkitys perustana värihallitulle työskentelylle.

Kiitokset Samille informatiivisesta tilaisuudesta.

Tilaisuudessa oli mukana 12 kameraseuralaista.

Artikkelikuva: Jari Mankinen – Kameraseuran Arkiston aarteita -näyttely Kuva & Ääni messuilla 2022

Alkaa: 01.11.2022 - 18:00
Loppuu: 01.11.2022 - 20:00