Tekniikkailta: Sony & Fotonordic

Sony järjesti yhdessä Fotonordic Oy:n kanssa tilaisuuden Fotonordicin uudessa Helsingin myymälässä.

Robin Albrecht Sonyltä esitteli tuoreimpia kameroita ja niiden käyttöä. Erityisesti mielenkiintoa herättivät Sonyn still-kameroiden erilaiset tarkennustavat ja käyttö videon kuvaamisessa. Robin vastaili asiantuntevasti kaikkiin lukuisiin kysymyksiin. Keskustelua syntyi niin runsaasti, että toivomme Sonyltä vielä uutta tilaisuutta, jossa mm. paneudutaan tarkennusvaihtoehtoihin sekä niiden hyödyntämiseen erilaisissa kuvaustilanteissa.

Samalla pääsimme tutustumaan Fotonordic Oyn valokuvaustarvikeliikkeen uusiin toimitiloihin ja laajaan valikoimaan Helsingin keskustassa.

Kiitos Okko ja muu ystävällinen Fotonordicin henkilökunta sekä Robin Sony-esittelystä.

Meitä Kameraseuran jäseniä paikalla oli yhteensä 11 henkilöä.

Alkaa: 18.10.2022 - 16:30
Loppuu: 18.10.2022 - 18:00