Kaksi yhden hinnalla Kuva & Ääni -messuille

Kamera-lehti tarjoaa kaikille lukijoilleen kaksi lippua yhden hinnalla Kuva & Ääni 2022 -messuille Messukeskuksen lippukaupassa osoitteessa https://shop.messukeskus.com/fi/

Etu on voimassa 8.9.2022 asti, eli etu on käytettävä viimeistään päivää ennen messuja.

Toimi näin:

1. Valitse verkkokaupassa kaksi normaalihintaista aikuisten lippua
2. Klikkaa Siirry maksamaan -painiketta
3. Syötä alennuskoodi KAMERALEHTI22 kampanjakoodi-kenttään ja klikkaa Käytä.

Tarkista, että hinta on oikein ja siirry Jatka-painikkeesta seuraavaan vaiheeseen.

Lipuilla pääsee tutustumaan myös samaan aikaan Messukeskuksessa pidettäviin Habitare 2022 -messuihin (9.–11.9.)!

Kuva & Ääni -messuilla on esillä aiempien vuosien tapaan sekä Kameraseura että Kamera-lehti. Osastot ovat seläkkäin.

Kameraseuran osastolla esitellään toimintaamme ja osastolla on myös ”Kameraklinikka”, josta saa neuvoja kameran käyttöön ja kuvaamiseen.

Hallituksemme jäsen Johanna Friskberg esittelee seuran kurssitarjontaa Tietoisku-lavalla lauantaina 10.9. klo 10.30 ja sunnuntaina 11.9. klo 11.00.

Kamera-lehti järjestää yhteistyönä Kirsi MacKenzien esityksen ”Maaginen maisemakuvaus”, jossa Kirsi esittelee upeita maisemakuvia Suomesta sekä Varangin surrealistisista maisemista. Monissa kansainvälisissä kilpailuissa palkittu Kirsi MacKenzie tunnetaan unenomaisten maisemakuviensa vahvasta muotokielestä.

Kamera-lehden osastolla on suurkuvatulosteena yksi Kirsin uusista kotimaan maisemakuvista.

Tule katsomaan esitys Tietoiskulavalle lauantaina tai sunnuntaina klo 12.30!

Kuva & Ääni 2022 9.–11.9.2022

Messukeskuksen alakerran hallit 1 ja 2

Perjantai 9.9. klo 10–19 (vain ammattilaisille 10–12)
Lauantai 10.9. klo 10–18