Filmikameroita nuorille valokuvaajille?

Nuoret valokuvaajat on Suomen suurin nuorille valokuvaajille suunnattu yhteisö ja yhdistys, joka toimii yhteistyössä myös Kameraseuran kanssa. Alla viesti heiltä:

Kesäinen tervehdys,

Nuoret valokuvaajat ryhtyi omaksi yhdistykseksensä viime vuonna. Valitettavasti koronan takia, emme päässeet starttaamaan tapahtumiamme uudestaan viime vuoden aikana. Tänä vuonna lähdemme kuitenkin taas toteuttamaan tapahtumia ja kampanjoita useilla paikkakunnilla, sekä sosiaalisissa medioissa ja meidän nettisivuilla.

Olemme työstäneet kevään aikana kesälle kampanjaa, jonka olemme brändännyt Filmikesäksi!

Tuotamme parhaillaan sisältöä sosiaalisiin medioihin, sekä nettisivuillemme filmikuvaamiseen liittyen, kaikkea filmikuvaamisen perusteista, inspiraatioon ja tekniikoihin.

Järjestämme myös kesän aikana useita tapahtumia, joissa nuoret pääsevät kokeilemaan filmikuvaamista ja oppimaan filmin kehittämistä!

Filmikuvaaminen on ollut lähivuosina muodissa nuorten keskuudessa. Haluaisimme laajentaa nuorten tietoisuutta ja osaamista aiheen saralla, sekä mahdollistaa yhä useammille nuorille pääsyn kokeilemaan filmikuvaamista osana omaa valokuvausharrastusta.

Haluaisimme pyytää teidän apua tässä!

Filmikameroiden hinnat ovat olleet räjähdysmäisessä nousussa, mikä vaikeuttaa monien nuorten filmikuvausharrastuksen aloittamista. Kysymmekin teiltä, onko teillä tai teidän jäsenillä/ystävillä/tutuilla toimivia filmikameroita pölyttymässä kaapeissa, jotka voisitte lahjoittaa Nuoret valokuvaajat ry:n toimintaan?

Haluaisimme tarjota tapahtumissamme nuorille filmikameroita lainaan, jotta jokainen filmikuvaamisesta kiinnostunut nuori voisi osallistua huolimatta omistaako kameraa vai ei.

Harkitsemme myös kameroiden lahjoittamista eteenpäin vähävaraisille nuorille ja meidän järjestämien kilpailujen palkinnoiksi, jotta kamerat varmasti päätyisivät niitävä kaipaavaan koteihin.

Jos haluatte lähteä mukaan tukemaan NVK:n Filmikesää otathan yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse:

Topi Markovaara
info@nuoretvalokuvaajat.fi