Huhtikuun Kuukausikokous ja seuran vuosikokous

Huhtikuun Kuukausikokouksen yhteydessä pidetään myös Kameraseuran vuosikokous.

Vierailijana on Finnfoton toiminnanjohtaja Mikko Säteri, joka kertoo mm. haettavissa olevista apurahoista.

Huhtikuun kilpailu on vedoskilpailu kuvasarjoille ja osallistua voi korkeintaan kahdella kuvasarjalla.  Vedokset pitää toimittaa Eerikinkadulle, viimeistään maanantaina 11.4. klo 17.30 mennessä.

Kokous pidetään Eerikinkadulla, mutta sitä on mahdollisuus seurata myös etänä.

Linkki Teams-kokoukseen

HUOM: kokoukseen osallistuminen edellyttää Kameraseura ry:n jäsenyyttä! (Useimmat muut tilaisuutemme ovat avoimia kaikille.)

Huomaathan myös, että vuosikokoukseen tulee ilmoittautua etukäteen. Lue ohjeet alla.

Illan ohjelma
1) Vierailijan esitys
2) Kilpailukuvat
3) Kahvitauko
4) Viralliset vuosikokousasiat.

Vuosikokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

• Esitetään hallituksen toimintakertomus 2021
  • Esitetään tilinpäätös ja tilintarkastajan sekä toiminnantarkastajan lausunto
  • Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille.

Osallistumiseen vaaditaan ennakkoilmoittautuminen. Ilmoittaudu 7.4.2022 klo 18 mennessä sähköpostiin: helsingin.kameraseura17@sksl.fi

Kokousmateriaali lähetetään kaikille määräaikaan mennessä ilmoittautuneille.

Alkaa: 12.04.2022 - 18:00
Loppuu: 12.04.2022 - 21:00