Osallistu Kevätnäyttelyyn!

Hyvä Kameraseuran jäsen, osallistu Kevätnäyttelyymme!

Kameraseura ry kutsuu jäseniään perinteiseen Kevätnäyttelyyn! Vuoden 2022 teema on Luonto ja ihminen. Toivomme, että aihe antaa vapaat kädet kuvaamiseen ja teemaa voi luonnollisesti lähestyä myös yllättävästi. Näyttelyn koostaa Suomen Luonto -lehden Art Director Marika Eerola. Näyttely esitetään huhtikuussa 2022 Kameraseura Galleria Westissä Kaapelitehtaalla.

Kaikki rohkeasti mukaan, aihe on aina ajankohtainen!

Lataa ehdotuksesi (1-5) teosta Kameraseuran kuvaportaaliin. Teos voi olla yksittäinen kuva, kuvapari tai 3-5 kuvan sarja. Linkki kuvaportaaliin (latausmahdollisuus avautuu 13.2.). Kuvatiedostojen suositeltava koko on 3840 x 2160 pikseliä (max. 6 Mtavua, jpeg-muoto ja suositeltava väriavaruus sRGB). Muistathan tarkistaa portaalissa kysyttävät yhteystietosi.

Kuvatiedostojen latausaika: 13.-28.2.2022 klo 24.00

Teosten arviointi tapahtuu 10.3.2022 mennessä. Hyväksyttyjen teosten lähettäneiden nimet julkaistaan seuran kotisivuilla pian valintatilaisuuden jälkeen. Ripustusvalmiit teokset toimitetaan ohjeiden mukaisesti viimeistään 27.3.2022 klo 18. Valmiit teokset laitetaan näyttelyyn esille Kameraseuran kehyksiin, jotka ovat kokoa 30 cm x 40 cm, tai 40 cm x 50 cm. Näyttelyyn hyväksytyille lähetään tarkemmat ohjeet.

Ota yhteyttä, jos sinulle herää kysymyksiä:
laila.alanen@kameraseura.fi tai soita 050 5484114

Tutustu Kameraseuran kilpailusääntöhin 1.1.2018