Teema tammikuussa 2022

Artikkelikuva: Paula Lehtimäki ”Äidin kädet”

Teeman tammikuun kerhoilta pidettiin torstaina 13.1.2022 klo 18. Kokoonnuimme virtuaalisesti Teams-ohjelman kautta. Osallistujia oli 19.

ESIINTYJÄ

Illan esiintyjävieraaksemme saapui valokuvaaja ja designer Tua Rahikainen, joka kertoi designerin työstään ja esitti valokuviaan eri vuosikymmeniltä.

Tuan valokuvanäyttely Maaginen metsä on esillä tammi- ja helmikuussa Cafe Aallossa Akateemisen kirjakaupan toisessa kerroksessa. Alun perin näyttely ehti olla Aallossa v. 2020 kaksi viikkoa, ennen kuin se piti sulkea pandemian vuoksi.

KUVATEEMA

Tammikuun kuvateemaksi sovittiin vuoden 2021 viimeisessä kerhoillassa ”Kädet”. Tammikuun kerhoillassa ei ollut kilpailua, vaan kuvista keskusteltiin ja annettiin toisillemme rakentavia kommentteja.

Kuvateemaan voivat osallistua kaikki Kameraseuran jäsenet enintään kolmella (3) digitaalisella teoksella, joista yksi voi olla kuvapari tai kuvasarja. Kuvankäsittely ja manipulointi vapaa. Osallistujia oli 8  yhteensä 21 kuvalla.

Terveisin kerhotoimihenkilö Paula Lehtimäki ja uutena kerhotoimihenkilönä aloittava Olli Philippe Lautenbacher.

Alkaa: 13.01.2022 - 18:00
Loppuu: 13.01.2022 - 21:00