Galleria-ryhmä maaliskuu: Pirjo Lindfors, Kiisi Tuomala

Pirjo Lindfors on paikalla Galleria-ryhmän tapaamisessa 16.3.2019 kello 15.00 Kamera-galleriassa. Pirjo on lupautunut kertomaan Kamera-galleriassa esillä olevasta näyttelystään ”Matkalla – Arktikselta metsän syliin”. Kuulemme myös tarinoita kuvien takaa. Erityisesti Pirjon sydäntä lähellä on kaunis pohjoinen valo ja pohjoisten maiden lumoava luonto. Maisemien lisäksi hän kuvaa myös nisäkkäitä ja lintuja.
Näyttelyssään Pirjo tekee matkan, joka alkaa Huippuvuorilta ja etenee sieltä Islannin, Färsaarten ja Lofoottien kautta Pohjois-Karjalaan, joka on hänen omaa sielunmaisemaansa. Karhuilla on myös tärkeä rooli tässä näyttelyssä.

Lisäohjelmana käymme katsomassa Kiisi Tuomalan näyttelyn Lapinlahden lähteellä Venetsia-talolla. Tapaamme Venetsia-talon edessä kello 14.00. Näyttelyn jälkeen kävelemme hautausmaan läpi Kameraseuralle. Matkaa kertyy noin kilometri. Kuvaamme teemalla ”kadotetut, hylätyt ja menetetyt”. Teemaa voi jatkaa omalla ajalla. Kuvia voidaan katsoa seuraavalla kerralla Kameraseuralla. Kävely säävarauksella.

Tuo halutessasi mukanasi kuvia aiemmista tapaamisista ja tehtävistä!

14.00 Venetsiatalo, Lapinlahden Lähde, (punainen tiilirakennus ihan rannalla): kartta.
15.00 Kamera-galleria, Eerikinkatu 46, 00180 Helsinki

Alkaa: 16.03.2019 - 14:00