Tammikuun Kuukausikokous

Aika: Tiistai 8.1.2019 klo 18.00
Paikka: Seuran toimitila, Eerikinkatu 46, 00180 Helsinki

Illan ohjelmassa Anni Hanén ja Jussi Aalto määrittelevät valokuvaportfolion ja arvoivat 4 portfoliota.

Kokouksessa on myös vuosikilpailu vedoksille.

Kilpailussa on neljä sarjaa: henkilökuvat, luonto -ja ympäristökuvat, tilannekuvat ja yleinen sarja. Yleiseen sarjaan osallistutaan teoksilla, jotka eivät aiheeltaan sovi muihin sarjoihin. Kilpailuun saa osallistua korkeintaan neljällä teoksella, joista yksi voi olla kuvasarja tai kuvapari. Aiemmin Kameraseuran kilpailuissa palkituilla tai pisteitä saaneilla teoksilla ei saa osallistua. Kustakin sarjasta palkitaan yksi teos, joista yksi valitaan Vuosikilpailun parhaaksi teokseksi. Lisäksi sarjan tason mukaan voidaan antaa kunniamainintoja, korkeintaan kaksi sarjaa kohti. Lisäksi palkitaan paras nuorten teos. Alle 25-vuotias merkitsee teoksiinsa syntymäaikansa.

Vedosten maksimikoko on 40 x 50 cm (tai pinta-alaltaan vastaava) mahdollisine kehyspahveineen. Mahdollinen pohjustus korkeintaan 2mm kartongille.Kehyksiä, metalli, lasi tms. materiaaleja ei saa käyttää.

Kuvaparissa kaksi kuvaa esitetään samanaikaisesti. Kuvaparit voivat olla myös samalle kartongille pohjustettuja vedoksia tai kaksi erillistä vedosta.

Kuvasarjan (vähintään 3 kuvaa) kuvilla on oltava jokin yhteinen sisällöllinen tekijä. Kuviin voidaan merkitä esitysjärjestys.

Vedokset toimitetaan maanantaihin 7.1.2019 klo 18.00 mennessä joko Kameraseuraan tai postitse osoitteeseen Kameraseura ry, Eerikinkatu 46, 00180 Helsinki.

Muilta osin noudatetaan Kameraseuran kilpailusääntöjä:

Tervetuloa!

Alkaa: 08.01.2019 - 18:00