Toukokuun Kuukausikokous ja kevätjuhla

Kuva: Àlex Castro – Galerie H2O, Barcelona, Spain 9.9.–1.10.2021

Toukokuun Kuukausikokouksen yhteydessä vietetään parin vuoden tauon jälkeen taas seuran kevätjuhlaa! Paikkana ravintola Hima & Sali Kaapelitehtaalla.

Kevätjuhla on vain Kameraseuran jäsenille ja henkilökunnalle. Tilaisuuteen mahtuu 60 ensimmäistä ilmoittautunutta. Buffet-illallisen hinta on jäsenille 15 euroa. Ruokajuomat jokainen maksaa itse. Ilmoittaudu mukaan tästä.

Vieraamme Harri Pälviranta on valokuvataiteilija ja tutkija. Hän on valmistunut valokuvataiteen tohtoriksi Aalto-yliopiston Taiteiden, suunnittelun ja arkkitehtuurin korkeakoulusta. Pälviranta on käsitellyt kuvissaan muun muassa pahoinpideltyjä ihmisiä, jota hän pohtii teoksissaan ja väitöskirjassaan.

www.harripalviranta.com

TERVETULOA!

Eerikinkadun Kamera-galleriassa järjestetään samaan aikaan pop-up-näyttely, joka korvaa toukokuun kuukausikilpailun. Lue tapahtumasta lisää

Alkaa: 10.05.2022 - 18:00