Neulanreikätyöpaja, Vol. 2

Pimiöryhmä järjesti neulanreikätyöpajan toukokuussa. Viikonloppu oli oikein kesäisen aurinkoinen ja lämmin, mutta muutamia innokkaita Kameraseuralaisia löysi tiensä Runeberginkadun tiloihin viettämään mukavaa ja rentoa viikonloppua pimiössä.

Työpajassa kerholaisilla oli mahdollisuus rakentaa opastetusti yksinkertainen neulanreikäkamera, kokeilla kuvaamista ja paperinegatiivin kehitystä sekä vedostaa positiivivedoksia. Sunnuntaina lisäksi oli tarjolla syanotypiaa. Neulanreikätyöpaja jatkui vielä maanantaina Pimiöryhmän varsinaisena kerhoiltana, jolloin oli mahdollisuus kuvata ja vedostaa lisää kuvia.

Viikonloppu oli oikein mainio, kiitos paljon kaikille osallistujille! Viikonlopun tunnelmia voi käydä katsomassa ryhmän Facebook-sivuilta!

Alkaa: 18.05.2019 - 12:00
Loppuu: 20.05.2019 - 21:00